Sebeobrana učitele /
Dnešní pedagogové musí čelit celé řadě výzev, ale i překážek. Jednou z nich může být i tlak vyvíjený ze strany žáků či jejich rodičů, který může ve vyhrocených situacích přerůst až v šikanu pedagogů. Co tyto situace způsobuje a jak je možné takové situace zvládnout, se dozvíte právě v publikaci Sebe...
Hlavní autor: | Bréda, Jiří, 1975- |
---|---|
Další autoři: | Dandová, Eva, 1953-, Kendíková, Jitka, Mertin, Václav, 1951- |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha :
Raabe,
[2017]
|
Edice: |
Dobrá škola. Škola jako (ne)bezpečné místo
|
Témata: | |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
LEADER | 02265nam a2200445 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 97821 | ||
003 | CZ PrSKC | ||
005 | 20180130093616.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 171005t20172017xr f |||| 0 cze d | ||
999 | |c 97821 |d 97821 | ||
020 | |a 9788074963452 |q (brožováno) | ||
040 | |a ABD046 |b cze |e rda | ||
041 | |a cze | ||
044 | |a xr | ||
080 | |a 37 | ||
100 | 1 | |a Bréda, Jiří, |d 1975- |7 xx0211689 |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Sebeobrana učitele / |c Jiří Bréda, Eva Dandová, Jitka Kendíková, Václav Mertin |
264 | 1 | |a Praha : |b Raabe, |c [2017] | |
264 | 4 | |c ©2017 | |
300 | |a 151 stran ; |c 30 cm | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
490 | 1 | |a Dobrá škola. Škola jako (ne)bezpečné místo ; |v 1 | |
504 | |a Obsahuje bibliografii | ||
520 | |a Dnešní pedagogové musí čelit celé řadě výzev, ale i překážek. Jednou z nich může být i tlak vyvíjený ze strany žáků či jejich rodičů, který může ve vyhrocených situacích přerůst až v šikanu pedagogů. Co tyto situace způsobuje a jak je možné takové situace zvládnout, se dozvíte právě v publikaci Sebeobrana učitele. Problematika čelení tlaku ze strany žáků i rodičů je v publikaci nazírána ze tří různých úhlů pohledu: psychologa, zkušeného ředitele školy, osobnostního kouče i právníka. Cílem publikace je především pomoci pedagogům a na praktických příkladech ukázat, jak je možné nelehké situace zvládnout. | ||
650 | 0 | 7 | |a učitel a žák |7 ph126980 |9 187396 |
650 | 0 | 7 | |a sebeobrana |7 ph125448 |9 186161 |
650 | 0 | 7 | |a psychologické aspekty |7 ph137649 |9 195106 |
653 | |a výchova | ||
653 | |a děti | ||
655 | 7 | |a metodické příručky |7 fd132826 |9 192059 | |
700 | 1 | |a Dandová, Eva, |d 1953- |7 mzk2004246471 |4 aut |9 299865 | |
700 | 1 | |a Kendíková, Jitka |7 ola2011627733 |4 aut |9 672157 | |
700 | 1 | |a Mertin, Václav, |d 1951- |7 jo20000073771 |4 aut |9 137192 | |
830 | 0 | |a Dobrá škola. |p Škola jako (ne)bezpečné místo | |
910 | |a SOG001 | ||
942 | |2 ddc |c KN | ||
993 | |0 0 |1 315700359629 |2 ddc |4 0 |6 VF_37_000000000000000 |7 0 |9 210480 |a 299.00 |b 0 |c 359629 |d 2017-12-29 |e 0 |f RAJ |g VF 37 |h 385.00 |i Team Business |l VF |r 2018-01-30 |t 5 |w 2017-12-29 |x 152/2017 |y KN |